perjantai 19. syyskuuta 2014

Päivä on pitkälti pyhitetty radalle menossa olevan auton säätöön.
Pojat on opetellut säätöohjelman käyttöä ja säätöjä kerittiin jo jonkin verran tekemään, kunnes jakopään stefa pullahti pihalle. Seuraavana selvitellään onko vika huohotuksessa. Kyseisen ongelman vuoksi joudumme todennäköisimmin siirtämään tiistaiksi suunniteltua ratapäivää.


Dynolappu ennen säätöjä



Nyt syksyllä perustettu uusi suunnitteluryhmä alkoi työstää nascar verkkoa ja tuulilasia.

Nascar verkon suunnittelua
Lisäksi autoon on asennettiin perälle jarruvalot ja keulalle flekti.


Jarruvalot pelaa

Kaasumoottoriautoon tulevaan alustaan kiinnitettiin alustaryhmän rakentamat alatukivarret.


Uutena yhteistyökumppaninamme aloitti Jurvassa, Kurikan kaupungissa toimiva Botniaring moottorirata. Rata on uuden laajennuksensa myötä kasvanut 4014 metriseksi ja näin ollen Suomen pisimmäksi ja nopeavauhtisimmaksi radaksi. Botniaring tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet erilaisille moottoriurheiluharrastuksille. Kilpailujen lisäksi rata-alue on vilkkaassa harjoittelu- ja koulutuskäytössä.


Porukka on ollut aktiivisena rakentelemassa ja pienistä takapakeista huolimatta projekti edistyy hyvää vauhtia.


-Johtoryhmä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti