Alunperin
tarkoituksena oli että locostilla olisi ajettu Botniaringin radalla tiistaina
23.9. ja perjantaina 3.10. Tiistain testiajo onnistui kylmästä säästä huolimatta ja radalla päästiin vähän
ajamaankin. Vikoja löytyi autosta ja niiden etsiminen oli tarkoituksena kun
itse rakennetusta autosta on kyse. Auton testaus lopetettiin konetilasta
kantautuneen kolinan vuoksi. Kolinan takia päätettiin että autoon vaihdetaan
etanolimoottori, jotta päästään radalle perjantaina 3.10.
![]() | |
| Radalta kuva. |
Koliseva
bensiinimoottori on purettu ja vika on todettu. Kampiakseli menee hiontaan ja
yksi kiertokanki täytyy uusia tai AR-porata.
Suunnitteluryhmällä
on työn alla turvaverkko, joka on lähes ompelua vaille valmiina.
![]() | |
| Turvaverkon sommittelua ompelemista varten. |
Kaasumoottoriryhmä
on tutkinut Megasquirtin kytkentäkaaviosta moottorinohjaukseen tarvittavia
antureita ja niiden paikkoja. Myös aiempien ryhmien raporteista on kaivettu
tietoa. Kaasumoottorin kiinnityksiä on hahmoteltu uuteen runkoon.
Alustaryhmä on suunnitellut
ja aloittanut toteuttamaan iskunvaimentimien kiinnitystä. Kaasumoottoriautoon
on soviteltu perää kiinni.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti